Vedr. lokalgruppens ordinære generalforsamling.

LPO Odense afholder ordinær generalforsamling onsdag d. 22. januar 2014 kl. 13.30 i Hjallese Forsamlingshus. Forslagene til behandling på generalforsamlingen fremlægges torsdag d. 16. januar på opholdsstuen og rundsendes desuden på mail. For at begrænse papirforbruget opfordrer vi til, at man undlader at udskrive forslagene. Der vil være ca. 25 trykte eksemplarer af regnskabet, forslagene, dagsordenen og forretningsorden til rådighed i mødelokalet. Desuden vil alt materialet fremgå af det power point show som vises under generalforsamlingen.

Lokalgruppebestyrelsen har inviteret områdegruppens formand, Søren Max, næstformanden, Jan Danielsen og lokalgruppeformændene fra vores nabogrupper i Fredericia og Korsør (Ole Bang og Mogens Kleis). Desuden har vi inviteret gruppeformand Brian Ellekvist fra LPO DB Schenker, Nyborg. De har alle takket ja til at deltage.

Søren vil under generalforsamlingens afsluttende punkt komme med et indlæg om rigets tilstand og de udfordringer den faglige organisation og lokomotivpersonalet i DSB står overfor. Det lyder langt, men skulle dog kunne afvikles på ca. 30 min. (naturligvis afhængig af spørgelysten).

Det er frem til mandag d. 20. januar kl. 12.00 stadig muligt at skrive sig på tilmeldingslisten, hvis man ønsker at deltage i spisningen.

Til jer der er på MG uddannelse d. 22. januar, kan vi oplyse, at det er aftalt, at kursus tiden tilrettelægges, således de der ønsker at deltage i generalforsamlingen, får mulighed for det.

Med håbet om at vi ses på onsdag i Hjallese…

Afsked Peter Lenander.

Peter Lenander har med virkning fra 31. december 2013 valgt at gå på pension. Der afholdes derfor et lille afskedsarrangement onsdag d. 12. februar fra kl. 12 til kl. 14, hvor DSB er vært med lidt godt til ganen. Opslag herom hænger på gruppeledernes opslagstavle. LPO Odense vil gerne opfordre, at I lægger vejen forbi og siger pænt farvel til Peter.

Næste medlemsarrangement.

Aktivitetsudvalgets næste arrangement afholdes torsdag d. 30. januar. Det er denne gang ølsmagning. Arrangementet holdes i Pederstrup. Sidste tilmeldingsfrist er d. 23. januar.